Kramas

Alla hjärtans dag. Alla butikers dag eller kanske alla ensammas hatadag. När vi gick på gymnasiet delade elevrådet ut rosor till de som fått blombud och idag är det nog den som får flest sms som vinner, den som har mest vänner som vinner och den som firar mest som vinner.

Jag har aldrig riktigt firat denna dag, kanske kan man ta tillfället i akt och säga att man t ycker om sina nära, men mer än så får det inte bli. Inte idag och kanske inte någon annan gång heller. Helst inte. Istället får jag från och med nu se detta som lilla Idas dag, ingen är värd att unna sig det bästa som hon  och hennes födelsedag får jag väl hoppas att hon firar ordentligt.

Men kramar kan man aldrig få nog av, så kramas kan man göra. Mer kramar till alla!

Andras kommentarer
Postat av: I

Du är söt du. Hoppas du får en bra dag.
Du finns med mig hela tiden. Nu ska jag lyssna
på skivan jag fick. Massa kramar!

2008-02-14 @ 16:33:40

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback