Klanten är tillbaka

Jag glömde min mobil på tåget idag, så nu är den antagligen i Linköping eller Stockholm eller hos okänd människa. Typiskt. När jag väl behöver den som bäst. Problemet får lösas på jobbet i morgon, hittills har syster fått rädda mitt skin, tack älskade, du är min hjälte.

Nu ska jag dricka massa te och äta många mackor. Jag måste bli varm och mätt efter en lång dag. Genast.



Andras kommentarer
Postat av: hanna

Allright, kankse därför jag inte får nåt svar när jag ringer till dej då... Ville bara höra hur läget är osv. Men vi kan höras i veckan! Kram h

Postat av: erika

allt för dig syster. låt oss hoppas att den finns hos dem i linköping, du får ringa imorn, tel: 010-7517312. Den är avslagen nu när man ringer så det är bara att hoppas på att den är omhändertagen i rätt syfte. Puss!

2008-02-10 @ 18:20:59
URL: http://www.erikaalm.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback