Kanske borde man andas lite

Mina måndagar är långa och intensiva och det gör att jag stupar redan från början. Ett långt morgonmöte och sedan lektioner ända fram till klockan fyra är inget att leka med. Man blir trött och slut och förhoppningsvis inte grinig, men det kan hända och det händer. Men skrattar eleverna, skrattar jag.

Det är en vecka kvar till sportlovet och jag känner att det är behövligt. Mitt jullov kan knappt kallas för lov och sedan dess har det ruilat på med både riktigt jobbiga ting och en del roliga ting. Jag behöver andas och jag ser fram emot att få andas. Om drygt en vecka åker jag till Joanna i Oslo och jag inser att det var längesen jag träffade henne, men att tiden faktiskt gått fort. Men först väntar en arbetsvecka och en helg full av fest.

Andras kommentarer

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback