Jag har glömt att komma i håg

En hektisk vecka går än en gång mot sitt slut. Jag kan förundras över hur jag aldrig tror att jag ska hinna allt och sedan helt plötsligt så är ändå allt klart. Jag har klarat det. För varje dag som går lär jag mig att inte stressa upp mig över saker som ska göras, hade jag stressat så som jag brukar hade jag varit hemma med magsår vid det här laget. Nu går det bra och jag mår bra.

Ikväll blir en lugn kväll med lite slutlig flyttstädning och imorgon kommer Erika och Anders. Efterlängtat och värdefullt. Vad jag gör nästa vecka har jag ingen aning om just nu, jag har glömt planera den. Otroligt men sant.

Andras kommentarer
Postat av: Anakin

Det kan vara ganska skönt att inte planera allt hela tiden, bara ta dagen som den kommer :) Ha en underbar helg!

2008-02-01 @ 13:55:11

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback