Illamående

Denna vecka har bestått av tre saker: umgänge, mat och huvudvärk. Så här efteråt inser jag att kladdkakebiten jag just svalde ner med lite glass var det som fick bägaren att rinna över. Nu mår jag sjukt illa. Men det var ju nästan gott i alla fall, eller, det kunde ha varit gott.

Angående det sociala är jag oerhört glad över alla jag hunnit umgås med denna vecka. Var och en av dem. Alla är de viktiga och alla får de mig att må bra. Synd bara att de inte kan bota huvudvärken också, då hade jag kanske varit lite roligare att umgås med. Men man kan ju inte vara på topp jämt.

image672


Andras kommentarer
Postat av: Erika

Nej man kan inte vara på topp jämt, det vore nog dessutom lite konstigt om du var på topp just nu. Jag tycker om dig lika mycket oavsett humör. Ta hand om dig och hoppas huvudvärken försvinner till imorn. Puss.


Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback