Glad musik

När jag fyller mobilen inför morgondagens morgonpromenad med Klaxons, Lykke Li, MIss Li , Shout out louds och TTA inser jag att allt är glad musik. Inga deppindielåtar, inga lugna melankoliska singandsongwriters och inga hårda arga människor får plats. Jag är glad och jag mår bra.

Livet rullar på och är fullt av outforskade upplevelser att utforska, trevliga händelser att ta del av och roliga människor att umgås med. Jag ler och världen omkring mig ler och det är svårt att göra annat när solen skiner omkring oss. Om två dagar är jag i Oslo.

image720
Klaxons.net

Andras kommentarer
Postat av: jojo

Ler. Tack för en bra start på morgonen. Ännu bättre blir det imorgon!

2008-02-26 @ 10:04:15

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback