Ge mig mer energi

Varje dag jag tränar innan lunch går resten av dagen åt till att få i mig tillräckligt med energi. Jag blir trött i hjärnan, trött i kroppen och det känns som jag aldrig kan få i mig tillräckligt mycket mat. Synd, för jag älskar förmiddagsträning.

Nu har jag i alla fall ätit massa hos mina kusiner, god mat och god Vienetta till efterrätt. Energin börjar bli återställd, men bara nästan. Mätt är jag i alla fall. Mätt med råge. Dessutom har jag fått lära mig massa trevliga kortkommandon av min stora kusin. Jag älskar kortkommandon och kan nu komma till skrivbordet med ett knapptryck, se alla mina öppna sidor i verktygsfältet och växla mellan program som om jag vore en äkta datahacker.

Söta lilla kusin Matilda suckade dock högt när efterrätten placerades på bordet. Hon hade glömt att hon måste dricka kaffe varje gång hon träffar mig. Det gick bra i alla fall och snart är hon nog den största kaffedrickaren av oss alla, eller vad tror du själv? (Det är nu du ska kommentera, Matilda ?)

Andras kommentarer
Postat av: zalina

ät mer mat kanske? :) ha en trevlig kväll :)

Postat av: Matilda

haha,jaa och en dag kommer jag nog att tycka att det är gott också;)

2008-02-17 @ 21:44:54

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback