Ät fett och socker tills du spyr, eller blir en fyratons martyr

Jag går i en dimma. Allt jag kan känna är trötthet och ett påtagligt energisug. Ett fett- och sockersug, värre än under den värsta av bakfyllor. Jag äter Kitkat utan att det smakar, längtar efter Mc Donalds och ser fram emot kvällens after work.

Jag tror jag är inne i en mental baksmälla, där allt jag behöver är lov. En dag kvar, sen får jag sova.


Andras kommentarer
Postat av: zalina

snubblar förbi här :) Vill du hjälpa mig att tala om jag ska ha skärp eller ej till min sjorta? titta in bloggen & lämna en kommentar :) ha en trevlig kväll :)

Postat av: erika

åh vad det ska bli skönt för dig med lov. lova mig att du sover länge om dagarna då!

2008-02-21 @ 17:01:15

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback