Äntligen morgon?

Det är måndag och jag är trött. Carro kommer snart och det är dags att sätta igång med dagens uppsatsskrivning. Jag har gått morgonpromenad, ätit gröt, druckit kaffe och lyssnat på Äntligen Morgon, som varje morgon. Jag älskar att lyssna på Adam och Gry och måste säga att de är bättre i radio än i tv. Deras röster är lagom pigga och lagom harmoniska att vakna till på något sätt. Till och med Anders Timell gör sig bra i radio. Men jag är trött och många koppar kaffe kommer att behövas idag. Suck.



Bild: Mixmegapol

Andras kommentarer
Postat av: evans

Tack för din kommentar! Vad ska du skriva uppsats om?

Postat av: Ella

Evans: Vi skriver vår uppsats om Medieelevers inställning till idrottsämnet, med kultur och habitus som bakgrund, då det finns en stor brist i deltagandet på idrottstimmarna på min vfuskola. Faktiskt intressant.

2007-05-07 @ 13:50:40
URL: http://yrlavirla.blogg.se
Postat av: Niklas Eriksson

Visst är de bra! Adam & co...

/Mvh Niklas

2007-05-07 @ 16:55:34
URL: http://www.eriksson.org.uk

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback