Sommarmys.

De sista 24 timmarna har innehållit lite av varje och mest en massa mys i solen. Gårdagskvällen innehöll mat tillsammans med tjejerna i klassen. Ett bord med fulla och högljudda herrar störde oss så mycket i vårt tjejsnack att vi övergav Harrys för en Flurry i solen på en av ljugarbänkarna i stan.

Efter mötet med rektorn på ett gymnasium i Falun, stosade jag och andy runt på stan, vi åt lunch och drack kaffe vid ån och shoppade lite av varje. Ett par svarta ballerina med sidenband blev mitt största köp och det var egetnligen mer än nog bara det. Mer fika, denna gång i mammas trädgård med Joanna och nu har jag tränat ett hårt steppass. Dags för mat och sedan packning.



'

Dagens insikt: Ska jag bo i Dalarna i höst, är det i Falun jag ska bo.

Andras kommentarer
Postat av: erika

vad mycket nya fina kläder ni har, du och joanna. Saknar er mycket idag!

Postat av: em

jasså,falun? why? kul.... miss you

2007-04-27 @ 07:17:42
URL: http://www.sweetdream.blogg.se

Lämna gärna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback